hotel Minos 2 sterren - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu hotel Minos 2 sterren - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu

hotel Minos 2 sterren

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Casper

16 Februari 2017 | Griekenland, Kreta

Hoi allemajshj
Nee ik ga je niet troosten! Door jou ben ik uitgeschoten! ooooh kinderen. Waar is mijn watervaste markeerstift nou heen? ik zou toch zweren dat ik die net nog had.

Hoi allemaal
We zijn aangekomen op Kreta. Het ging opeens heel snel! Ik weet nog dat ik iets in mijn oogleden zag en dat ik die toen van binnen ben gaan bekijken maar zodra ik een verdacht geluidje hoorde stopte ik meteen met mijn belangrijke inspectie en sprong ik op. We waren aangekomen op Kreta! Ik wist wel dat ik die jongen eventjes het stuur kon toevertrouwen.
Minos stond al op ons te wachten, ik heb een foto van hem gemaakt maar ik denk van zijn verkeerde kant want hij heeft betere foto's gehad.
Terwijl ik dit allemaal schrijf moeten de kinderen de hele tijd lachen als ze naar mijn hoofd kijken, waarom doen ze dat toch? Dat zoek ik straks wel uit.
Eerst even Hallooooooowwwwie is dat? Is dat niet Ariadne? Ja nou ik het zeg ik herken haar van kokenmetAriadne. Die ziet er een stuk beter uit dan in haar laatste video zeg.
*zucht* Kan ik eindelijk op haar afstappen komt Minos er weer tussen en gooit ons in de gevangenis! Ik heb niet eens een aparte cel, ik moet hem gewoon delen, met 8 andere jongens! Morgen zie ik het wel weer.
Ik heb ook mijn watervaste markeerstift weer gevonden, Dat is 1 raadsel opgelost, maar ik weet nog steeds niet waarom iedereen mij zo lachend aankijkt.
Ik hoor getik op de tralies... zal een van die kinderen nou zon stom geluid aan het maken zijn? Ze weten toch dat ik mijn schoonheidsslaapje nodig heb. Nou ik ga maar weer verder slapen hoor.

aaah wat heb ik lekker geslapen zeg, wel een beetje slechte roomservice hier hoor, het is al 12:00 en nog steeds geen ontbijt. Als ik thuiskom zal ik ervoor zorgen dat iedereen in Athene dit eiland 2 sterren geeft! Nou hehe eindelijk komt Minos, Ik hoop dat ik op de eerste rij mag zitten bij de Minotaurus!
Waarom konden we niet gewoon naar het labyrint rijden? Nu moet ik eerst nog een stuk gaan lopen.
Bla bla bang bla bla vrees hem bla bla bla bla voer blablabla, ik vat voor jullie even de speech samen van Minos. Ik had niet verwacht dat hij zo een man van woorden was. Nog even zo doorgaan en ik ga dood van verveling. Oooh gelukkig komt Ariadne daar ook aangelopen.
....
....
....
Of ik mijn TomTom bij me heb? Nee die heb ik thuisgelaten ik heb toch gewoon mijn telefoon. WAAAAT geen wifi in het labyrint? Wie is er nou zo ouderwets, we leven toch niet in de steentijd! Oooh mag ik jouw abonnement hebben? oh dat is aardig, 1 gb data zomaar voor niks? mmm Ja isgoed ik zal met je trouwen. Ja ik zal je ook meenemen naar Athene, nadat ik mijn selfie heb genomen met de Minotaurus natuurlijk.
Minos is ook eindelijk klaar met praten. Nou de poort naar het labyrint gaat open. Ik ben lekker de eerste die binnen is! Mino, Minotaurusje!? Ik ben het, Theseus! Ik heb 50000 volgers op instagram! Will je met mij op de foto....?
Nou zeg wat een ondankbaar beest! Kom ik helemaal voor hem naar Kreta is hij verstoppertje aan het spelen.
Aaaah daar is meneertje hoor ligt lekker te slapen, wat een luilak zeg hij doet niks anders dan slapen. Ik wil geen foto met een slapende Minotaurus ik wil wel een beetje actie. Ik maak hem wel even wakker. Halloooooo!!!
MUUUHHH !
Zooo die heeft zijn tanden nog niet gepoetst zeg en wat een middag humeur heeft hij. Ik zegn gewoon keurig 'hallo' en tik even met mijn selfie stick op zijn hoofd en meteen wil hij me opeten ofzo.
Iets meer naar rechts graag, nee dat is teveel, niet mij optillen graag dan kan ik mijn selfie stick niet goed vasthouden! ooooh dan moet ik hem toch even dood meppen want zo kan ik echt geen foto maken.
Mmmm de mooie actiefoto is binnen! Oh hij heeft foto's genomen toen hij op de grond viel. Het is mischien niet mijn goede kant maar ik neem deze foto wel. Nu even met Ariadne haar mb's de uitweg vinden. Oh ja en ik moet die kinderen natuurlijk ook niet vergeten.
....
....
Ja Met Theseus? Je staat al voor de deur te wachten? Ja momentje klaas moet nog even plassen. Doe de deur alvast open anders dat spaart wat tijd.
Ha daar ben ik weer. Kom laten we naar mijn boot gaan, dan neem ik je mee naar Athene. Opschieten kinderen anders laat ik jullie achter! Daar gaat ie dan, hou je van mij..... ehm Houd je vast bedoel ik!
Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Mijn eerste reis

Ik ben Theseus en ik ga de kinderen van Athene redden

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2017

Thuis

16 Februari 2017

Daar gaan we weer!

16 Februari 2017

Alweer afscheid

16 Februari 2017

hotel Minos 2 sterren

16 Februari 2017

Onderweg
Casper

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 1734

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: