Onderweg - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Casper

16 Februari 2017 | Griekenland, Kreta

Ja daar ben ik weer!
We gaan best wel hard! Een van de kinderen is aan het huilen omdat hij zijn moeder mist, we zijn amper 3 uur weg! De afgelopen uren waren een beetje saai, in het begin was het wel leuk hoor om zo snel te varen maar na 3 uur alleen maar water te hebben gezien wordt je er toch wel moe van.
He lekt de boot? ik hoop het niet dan zal me vader boos zijn zeg tsjonge jonge. Oh laat maar het is gewoon 1 van de jongens die het in zijn broek deed ( volgende keer maar niet proberen om via de golven over een rotsblok te vliegen, maar ik ging gewoon zo snel en ik verveelde me tja dan krijg je zulke ideeën he).
....
....
Hoezo jij wil ook sturen? Ja ik weet dat het leuk is daarom doe Ík het ook. Nee ik ben niet moe hoe kom je erbij. Grote wallen? Oh dat moeten we niet hebben ik moet er wel mooi uit zien voor op de foto. Ja weet je wat ik heb net besloten, na lang na te denken, dat ik jou even laat sturen om mijn rust te pakken (en om ervoor te zorgen dat die wallen niet zo zichtbaar zijn natuurlijk). Slapen gaat me nooit lukken als een kind aan het stuur is want die maakt veels teveel bewegingen, en die gaat natuurlijk ook lopen klooien en rare trucjes lopen doen en dat moeten we niet hebben. Daarom weet ik ze zze zzzeee zzzzeekk zzz zzz zzz.
Tthhheeuusssssseeuzzz

• 16 Februari 2017 - 17:30