Thuis - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Casper

16 Februari 2017 | Griekenland, Athene

Hallo allemaal
Daar is de kust al! Ik ben weer thuis, niet vergeten om de sterren te geven aan de plaatsen waar ik geweest ben. Volgens mij zie ik mijn vader al helemaal vooraan op de kliffen staan! Hij is vast blij om mij te zien. Ik zit wel helemaal achterin de boot dus hij kan mij nog niet zien denk ik.
Maar wat doet hij nu? Hij springt van de klif! Neeee Pappa! Ga sneller varen! Sneller!
Iedereen zegt dat hij dood is. Ze hebben geprobeerd hem te redden maar het was te laat. Hij is dood omdat ik mijn status niet heb verandert! Waarom moet dit zo gaan!? Waarom moesten mijn mb's op zijn?

Aan de andere kant, ik ben nu koning! Het zou nog heel lang duren voordat hij van de troon zou gaan maar nu gaat het een stuk sneller! Nu kan ik in mijn status zetten dat ik koning ben! Als aandenken noem ik deze zee nu de Egeïsche zee! Maar nu ga ik vieren dat ik koning ben doei!
Koning
Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Ik ben Theseus en ik ga de kinderen van Athene redden

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2017

Thuis

16 Februari 2017

Daar gaan we weer!

16 Februari 2017

Alweer afscheid

16 Februari 2017

hotel Minos 2 sterren

16 Februari 2017

Onderweg
Casper

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 1735

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: