Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Casper

16 Februari 2017 | Griekenland, Athene

Hallo iedereen
We zijn weer onderweg! Ik heb maar gewoon meteen die jongen laten sturen dan heb ik meer tijd om... ehhh op de uitkijk te staan! Hij weet inmiddels wel hoe hij moet remmen denk ik dus daar hoef ik mij ook geen zorgen over te maken. Ik heb het aan Klaas gevraagd, waarom mensen mij zo lachend aankeken, en volgens hem was het omdat er een pluk haar verkeerd zat. Ik weet niet of ik hem moet geloven want ik heb anderhalf uur aan min haar gezeten. Misschien heeft het toch wat te maken met het verdwijnen van mijn watervaste markeerstift. Nu moet ik toch maar weer even mijn insta bijwerken. Oooh nee ik heb geen mb's meer! Nou ja pap zal wel het wel begrijpen als ik mijn status niet verander. Als Ariadne nou niet had gezegd dat ze me insta naam wou weten had ik nog mb's gehad, vervloekt waarom heb ik dat nou gedaan.
Theseus