Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Casper

16 Februari 2017 | Griekenland, Athene

Hallo iedereen
We zijn weer onderweg! Ik heb maar gewoon meteen die jongen laten sturen dan heb ik meer tijd om... ehhh op de uitkijk te staan! Hij weet inmiddels wel hoe hij moet remmen denk ik dus daar hoef ik mij ook geen zorgen over te maken. Ik heb het aan Klaas gevraagd, waarom mensen mij zo lachend aankeken, en volgens hem was het omdat er een pluk haar verkeerd zat. Ik weet niet of ik hem moet geloven want ik heb anderhalf uur aan min haar gezeten. Misschien heeft het toch wat te maken met het verdwijnen van mijn watervaste markeerstift. Nu moet ik toch maar weer even mijn insta bijwerken. Oooh nee ik heb geen mb's meer! Nou ja pap zal wel het wel begrijpen als ik mijn status niet verander. Als Ariadne nou niet had gezegd dat ze me insta naam wou weten had ik nog mb's gehad, vervloekt waarom heb ik dat nou gedaan.
Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Ik ben Theseus en ik ga de kinderen van Athene redden

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2017

Thuis

16 Februari 2017

Daar gaan we weer!

16 Februari 2017

Alweer afscheid

16 Februari 2017

hotel Minos 2 sterren

16 Februari 2017

Onderweg
Casper

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 1739

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: