Alweer afscheid - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu Alweer afscheid - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu

Alweer afscheid

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Casper

16 Februari 2017 | Griekenland, Naxos

Yo Mensen
Ik moet even bijtanken dus we zijn gestopt op Naxos. Het duurt even voor ze de goede benzine hebben gevonden ( mijn vader wil alleen maar het beste van het beste) dus ik en Ariadne gaan even dansen. Ik heb nog 300 mb over dus ik kan wel wat nummers downloaden. We zijn al heel wat nummers verder en ze hebben nog steeds niet het goede gevonden! Ik ga de bediening hier een 1 geven als ik thuiskom!
Wat een service zeg, ik ben gisteren nog wezen klagen maar we zijn nu al 8 dagen verder en ze hebben nu pas wat ik nodig heb. Weet je wat, ik en de kinderen halen alvast de benzine... nee de kínderen halen alvast de benzine en dan maak ik een mooie afstand foto van Ariadne.
De kinderen en ik zijn al een eind uit de kust en nu kan ik eindelijk een mooie foto maken. Hij ziet er goed uit! Ik heb alleen niet genoeg benzine om weer naar het eiland te gaan endan door naar Athene, nou ja Ariadne kan vast wel zonder mij leven. Ik laat wel even een bericht achter.
Ja hallo Ariadne ik zie dat je nu niet kan opnemen omdat ik jou bel met je eigen telefoon maar als je telefoon toch aanspoelt bel dan even terug oke? dan regelen we het huwelijk. Doei!
....
....
ja Klaas wat is er moet je weer plassen? de telefoon is niet waterdicht? ooh het is een Nokia die overleeft het wel. *PLONS*
Hey jongens even stil volgens mij wil Ariadne nog wat zeggen.
Ik..... ver..oek.... je! Horen jullie dat jongens? Ze wil me volgen op Instagram!.
Het is: TherealTheseus_AT !!! Weer een nieuwe volger yey!
Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mijn eerste reis

Ik ben Theseus en ik ga de kinderen van Athene redden

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2017

Thuis

16 Februari 2017

Daar gaan we weer!

16 Februari 2017

Alweer afscheid

16 Februari 2017

hotel Minos 2 sterren

16 Februari 2017

Onderweg
Casper

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 1744

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: