afscheid nemen - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu afscheid nemen - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Casper - WaarBenJij.nu

afscheid nemen

Blijf op de hoogte en volg Casper

16 Februari 2017 | Griekenland, Athene

Hoi Allemaal,
Ik ben Theseus, ik heb ontdekt dat ik van adel ben. Mijn vader Aigeus ( koning Aigeus, dus ja ik ben een prins!) heeft nog één groot probleem: Minos. Ja kijk wij Atheners hielden dus een toernooi, ter ere van Zeus, en zo een zoon van Minos won bij alles. Wij Atheners vonden dat niet leuk natuurlijk want het waren ónze spelen. Toen hebben we die zoon dus maar even uit de weg geruimd omdat we jaloers waren, was niet heel slim. Nu moet Athene iedere 9r jaar 14 kinderen aan Kreta geven, Deze kinderen zijn voer voor de Minotaurus. Ik heb besloten dit jaar maar mee te gaan met de kinderen, lijkt me wel cool om met hem op de foto te gaan!

Maar nu moet ik eerst afscheid gaan nemen van mijn vader, Afscheid is altijd het stomste van een reis, het liefst zou ik gewoon `s nachts wegvaren maar met 13 andere kleine huilebalken kan dat natuurlijk niet. Die moeten eerst hun moeder een kus geven, dan hun vader en dan nog hun broertjes, zusjes, oma, opa. Sommigen zelfs van hun hond. Maar ik ga ze toch redden dus afscheid nemen is helemaal niet nodig. Ooooh daar zul je míjn vader hebben, hopen dat hij niet zo dramatische is.
...
...
...
Ja pap, is goed pap, ja ik zal voorzichtig doen, nee ik zal proberen je speedboot niet te beschadigen en ik zal langzaam varen. Ja ik zal mijn status op instagram veranderen als ik de foto heb gemaakt.
Hehe eindelijk kunnen we wegvaren. Niet dat ik langzaam ga varen hoor, Lekker hard en met een omweg!. die omweg neem ik omdat ik anders te snel op Kreta aankom en mijn vader weet dat ik weer ben gaan racen. Nou ja eerst moet ik toch nog maar die foto gaan maken daarna zien we wel verder.
Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Mijn eerste reis

Ik ben Theseus en ik ga de kinderen van Athene redden

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2017

Thuis

16 Februari 2017

Daar gaan we weer!

16 Februari 2017

Alweer afscheid

16 Februari 2017

hotel Minos 2 sterren

16 Februari 2017

Onderweg
Casper

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 1737

Voorgaande reizen:

14 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: